
שתפו את הפוסט
אם גם אתם סובלים מירידה יומיומית בכמות העוקבים שלכם ולא מבינים למה זה קורה, קודם כל תנשמו עמוק…זה קורה לרוב חשבונות האינסטגרם.גם בחשבונות הפרטיים וגם בעסקיים כאחד. הקטע המנחם הוא שאתם לא לבד!
הקטע המשמח יותר הוא שיש מה לעשות כדי להמעיט את התופעה.
הנה 3 דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את המצב:
תוכן.תוכן איכותי בכמות מתונה וזמני העלאה קבועים – תיצרו תוכן מעניין שייתן ערך לעוקבים שלכם.(דוגמה – הפוסט הזה
)וגם אם יש לכם ה מ ו ן מה לשתף, חכו רגע, אולי יש משהו שיכול לחכות ליום אחר?המטרה היא לא להציף את הפיד ולהישאר אטרקטיביים.לגבי זמני העלאה קבועים, יש מילה אחת שיכולה להתאים – סדר.תבחרו זמן קבוע בו יעלה פוסט לעמוד שלכם (עדיף מתי שהקהל שלכם הכי פעיל) וזה יעשה סדר לכולם.אתם תדעו שכל X ימים עולה פוסט בעמוד שלכם וגם העוקבים שלכם ידעו שישמעו מכם בקרוב, אז יש למה לחכות.הדרך הכי קלה לעשות את זה היא באמצעות תזמוני פוסטים, כך אתם לא נדרשים להעלות פוסט אונליין, אלא להכין הכל מראש.
תקשורת.הדרך הנכונה שתמיד תמיד עובדת גם באינסטגרם אבל בשיווק בכלל, היא להיות בקשר עם העוקבים שלכם.להשקיע בעוקבים אמיתיים שיכולים להיות לקוחות זה מדהים, בזבוז זמן וכסף על קניית עוקבים פחות.תשקיעו קצת באינטראקציה עם העוקבים שלכם, תנו להם לייק או כתבו תגובה נחמדה. לתקשר עם קהל היעד זה חשוב מאוד.תנסו את זה, אבל מה שלא תעשו לעולם, זה לקנות עוקבים.
עוקבים פקטיביים רק בשביל לנפח את כמות העוקבים בעמוד לא מועילים לשום עסק, אלא להיפך.
זה פוגע בחשיפה ומעצים את התופעה שממנה אנחנו מנסים להימנע.
עניין.צאו לשוטט ברחבי עמודים של קולגות, קבלו רעיונות לתוכן איכותי, תעניינו את הקהל שלכם.תעשו ה-כ-ל כדי לא לשעמם את הקהל שלכם, אחרת הוא יאבד עניין ויפסיק לעקוב.למשל: גוונו בסגנון הפוסטים, תשתמשו בתמונות שתופסות את העין, תדברו בשפה של הקהל שלכם, תנסו לרגש או להצחיק, זה תמיד עובד!