#קורונהטיים

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

להשיג את התוצאות הטובות ביותר במדיה חברתית מצריך זמן, השקעה, מאמץ ועבודה רבה של ניסוי וטעייה. לפעמים, למרות המאמצים, לא תראו את התוצאות שרציתם.

האם זה שווה את זה?
בהחלט כן- פייסבוק הודיעה לאחרונה שיש לה קרוב לשני מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, מרביתם מבקרים ברשת החברתית בכל יום. כמובן שהדף העסקי שלכם לא יתקרב למספרים האלה, אבל הגודל העצום של הפלטפורמה יכול לאמוד את כמות האנשים שניתן לפנות אליהם ולהיחשף בפניהם. הלקוחות הקיימים, הלקוחות הפוטנציאליים וגם המתחרים שלכם נמצאים בפייסבוק.

ב-2017 השיווק ברשתות חברתיות בכלל, והשיווק בפייסבוק בפרט, הולך להיות החלק הכי חשוב בתמהיל השיווק של כל עסק. במילים פשוטות, אם העסק שלכם עדיין לא פעיל בפייסבוק, הוא צריך להיות. כדי להגיע לתוצאות טובות, לא מספיק להיות רק נוכח בפייסבוק, צריך גם לעבוד על זה ולעשות זאת בדרך הנכונה.

הנה 5 דרכים שיגרמו לעסק שלכם להשיג יותר מפייסבוק:

  1. צרו דף עסקי בפייסבוק. נכון שזהו הצעד הבסיסי ביותר, ועדיין משתמשים רבים לא יודעים להבחין בין דף עסקי לבין חשבון אישי. חשבון אישי מקושר למשתמש, ואילו דף קשור לעסק, מותג או לישות ציבורית. כך ניתן להפריד בין המידע והקשרים האישיים לבין השאר.
  2. צרו קשר עם הלקוחות שלכם. האלגוריתם של פייסבוק מבוסס על יצירת קשר ותגובתיות. אתם יכולים לפרסם שלל טיפים, אבל ההצלחה האמיתית תגיע כשתתחילו לתקשר עם הקהל שלכם. ככול שאתם מדברים יותר עם הקהל ויוצרים פעילות רבה יותר בדף שלכם, אתם בעצם גורמים לחשיפה רחבה יותר ברחבי הרשת. ישנם המון רעיונות ליצירת שיח ועניין במותג שלכם. לדוגמה, ניתן לחוד חידה מאתגרת בכל יום מסוים בשבוע ולעודד את הקהל לענות, לשאול ולשתף. זו דרך מצוינת לגרום לאנשים להתחבר ולהתיידד. תנסו משהו דומה ברוח העמוד שלכם, ותבדקו אם אתם מסוגלים לגרום לאנשים להגיב, לחבב ולשתף פעולה.

  3. עשו שימוש נכון בתמונות. אנשים הם חזותיים ולרוב יתחברו יותר לתמונות, אז תוסיפו כמה תמונות שעושות כיף מדי פעם, תשקלו להוסיף תמונות עם כיתובי מוטיבציה. אפשר גם להעלות תמונה ולבקש תיאור/כותרת, מה שגורר עוד שיח ברשת.

  4. תהיו אישיים. תראו למעריצים שלכם שיש אדם אמיתי מאחורי העסק. תנו להם לראות את האני האמיתי שלכם, כי כמו בחיים האמיתיים, אנשים רוצים להתחבר לאחרים שדומים להם או שונים מהם, כאלה שגורמים להם להרגיש טוב בעיקר. בדיוק כך, גם בפייסבוק אנשים רוצים להתיידד עם כאלה שהם מכירים, חביבים עליהם ואמינים בעיניהם.

  5. יצירת אישיות עבור העסק. אתם יכול להיות רציניים, אבל גם להבין שרוב האנשים מבקרים בפייסבוק כדי להירגע וליהנות. אם תמיד תהיו עסק רגיל, תאבדו את הקסם שקורה כשנהנים ביחד, אז תוודאו שאתם נהנים וגורמים גם לאחרים לכיף והנאה. המספרים של פייסבוק מדברים בעד עצמם וההצלחה מתרחשת כשאתם בקדמת הבמה של האנשים הנכונים. מקווים שהטיפים עזרו וסיפקו תמריצים ורעיונות לעמודי פייסבוק מצליחים ופעילים יותר.

לשאלות, ייעוץ וכל מידע נוסף, כתבו לנו.

כל העדכונים, ההטבות והחדשות הטובות אצלכם במייל