באיזו מדיה לבחור?

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שגיאה גדולה שבעלי עסקים רבים עושים, היא לחשוב שכדי לקדם את העסק שלהם להצלחה, צריך לפתוח חשבון עסקי בכל הרשתות החברתיות הקיימות.
 העניין הוא שלהיות פעיל בכל כך הרבה פלטפורמות, גוזל המון זמן או כסף ולא באמת צריך להיות בכל מקום כדי להשפיע, אלא רק במקומות שמתאימים לתחום בו העסק פועל.

אם אתם מרגישים שאתם מבזבזים משאבים יקרים על שיווק ברשתות חברתיות שלא מניב תוצאות, כדאי לכם להתחיל להתמקד במקומות הנכונים.

 

 הנה כמה דגשים שיעזרו לכם להחליט במה להתחיל-

 

1. פייסבוק וטוויטר מתאימות בדרך כלל לכל סוגי העסקים,
 הן מהירות וקלות לשימוש, אידיאליות מאוד לצורך שמירת קשר אינטימי עם לקוחות.

2. אינסטגרם טובה לעסקים בתחומים ויזואליים כמו: אופנה, אוכל, לייפסטייל וכו’.

3. לינקדאין תיתן מענה לעסקים שמשווקים לעסקים (B2B), לפרסום משרות פנויות, לחיפוש עובדים ולתיאור עסקי.

4. פינטרסט יעילה בעיקר לעסקים שמציעים תוכן ויזואלי עשיר במיוחד על בסיס קבוע.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

פוסטים נוספים שאנחנו בטוחים שתאהב

× איך אפשר לעזור לך?